+3620/589-3259

Blog

#12 Minden fejlődés áldozatot követel
Posted by movementality / 0 Comments

Mindegy, hogy mit tanulsz, gyakorolsz vagy edzel, miben törekszel jobbá válni, végül lesz valaki, aki azt fogja mondani neked: “Az Egód az ellenséged…” A probléma ezzel csak az, hogy az Egód Te vagy.

#11 Specializáció – A fejlődés kulcsa?
Posted by movementality / 0 Comments

Mindannyian tudjuk, hogy abban vagyunk jók, amit gyakorlunk, így adott a kérdés, hogy akkor miért nem csak ezeket gyakoroljuk, miért nem teljesen sportspecifikusak az edzéseink?

#10 – Súlyemelő öv használata az erőedzésben – Igen vagy Nem?
Posted by movementality / 0 Comments

Az alapgyakorlatokkal ismerkedők gyakran azért nem használnak súlyemelő övet, mert úgy gondolják, nem elég erősek még ahhoz, hogy kelljen, illetve a másik véglet, szinte azonnal övhöz nyúlnak, habár nem tudják, hogy pontosan mi lenne a célja a viselésének.

#09 – Nyolc hónap tapasztalata a movementalityvel!
Posted by movementality / 0 Comments

Következzen vendégposzt egy kedves tanítványom, Andris beszámolója szóról szóra!

#08 – Mikor érdemes inkább a pihenést választani? Edzés a betegségszezonban.
Posted by movementality / 0 Comments

Szintén egy tanítványi kérdés ihlette a cikket. Gyakran felmerül, hogy mi az a pont vagy mi az a határvonal a közérzet minőségében, amin túl már érdemes inkább pihenni és nem az edzést választani.

#7 A KAATSU edzés tapasztalatai egy tanítványom tollából
Posted by movementality / 0 Comments

Ez a bejegyzés amolyan vendégposzt egy kedves tanítványomtól (a sztori kedvéért nevezzük Gyurinak), aki ifjú (23) amatőr focistaként Tacfit és Barbell edzéssel oldja meg erőnlétének fejlesztését és úgy döntött, mindezt még KAATSUval egészíti ki. Első hónapos tapasztalatiról szóló leírását változtatás nélkül közlöm, magáért

#6 Használjunk-e tükröt az edzéshez?
Posted by movementality / 0 Comments

Ne.

#5 Új Total Hybrid Training csoportot indítok!
Posted by movementality / 0 Comments

2017. szeptember 18.-ától hétfőn és szerdán 17:00 és 18:00 között kezdő Total Hybrid Training (THT) csoportot indítok.

#4 Mindenki különleges vagy mindenki egyforma?
Posted by movementality / 0 Comments

Egy kedves kolléganőm érdekes kérdést vetett fel: Vajon az edzésben mindenki különleges, csak rá jellemző tulajdonságokkal rendelkező, egyedi “hópihe”? Vagy igazából mindenki egyforma és csak apró eltérésekről beszélhetünk, amik nem is annyira lényegesek? “Nem vagytok kiválasztottak! Nem vagytok különleges egyéniségek! Rothadó szerves anyag

#2 “Lehetséges-e több mozgással ellensúlyozni a rossz étkezést?”
Posted by movementality / 0 Comments

Ezt az érdekes kérdést kaptam egy fiatalembertől, és elgondolkodtatott. A kérdező heti 2-3 alkalommal végez saját súlyos és súlyzós edzést jó minőségű mozgással, intenzíven, persze sokat ül napközben – innen indulunk. Hogy a “több mozgás” mit jelent, meg is magyaráztuk (heti 2-3-nál több),

#1 izomláz
Posted by movementality / 0 Comments

Edzőként gyakran hallom és olvasom is kommentekben, visszajelzésekben, hogy „durva izomlázam van, jól dolgoztam a legutóbbi edzésemen” és ehhez hasonló dolgokat.